baltacirahsan Erken gebelik testi negatif çıkıp sonradan hamile olduğunu öğrenen var mıdır arkadaşlar🙏🤦♀️
[silindi] baltacirahsan ben 3 gün adetime kala test yaptım bir gün de kala hastaneye gittim ikisindede hamile olduğumu öğrendim hgc 150 çıkmıştı şuan 37 haftadayız rabbim isteyen herkese nasip etsin
baltacirahsan Sny_hkn10 2 gün var ama yeni denemeye başladık ve vucudumda hiç yaşamadığım değişimler yaşadım göğüslerim şiş bel ağrım kasık ağrım karın ağrım var :(