Kibar böyle olan arkadaşlarımın hep kızı oldu.Cinsiyet çok önemli değil sağlıklı olsun yeter detaylı ultrason zamanı gelince bunu anlıyorsunuz gerçekten.Alışverişe de zaten hemen başlamanız gerekmiyor bekleyin derim.Benim oğlum kendini 13+4 te gösterdi bebekten bebeğe değişiyor