Neslihansss İyi aksamlar ayaklarım bugun şiştiiii baya bi ve üstüü aşırı kaşınmaya basladi normaldede şişerdi ama şuan çok kötü kaşınıyor ikiside normalmi bi anda bilemedim😞😞
Suna_Aysal Neslihansss bilemiyorum canim ödem olabilir bende 25. haftamdayim ama öyle bi sIkIntIm yok