Grisayfa canım ben ankarada sami ulusta yaptırdım. Aşırı bir kilom olmamasına rağmen adam bana göbek yağından bebeği göremiyorum demişti.gelişigüzel baktı 10 dk bitti. Benimde haliyle içime sinmedi özele gittim sonra. Yani istanbulda umarım iyi çekim yapan devlet hastanesi vardır, ama özel gibi makinesi üst seviyede olmuyor devletin. Paylaşmak istedim