Benimde çikolata kistim var maalesef kendisiyle pek anlaşamıyoruz 😂 doktor bana zor hamile kalırsın demişti lakin 6+2 hamileyim şuan 😍 ağrım oluyor ama çekilmeyecek kadar değil Rabbim sağlıcakla bebeklerimizi kucaklarımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤗❤️