belinay13 benimde 1.20 cikmisti 5 gun sonra baktirdim 0.100 cikti yok yani gebelik yukselir yada yukselmez diyemez kimse suan da gebelik gozukmuyor sizinde insallah yukselir hepimizin 🥺
Rabia411 Ezgievrenn on gün kala 0.1 çıkmıştı hamileymişim biraz erken yaptırmışsın olup çıkmamış da olabilir hiç olmamış da olabilir bi kaç gün sonra tekrar baktır
baltacirahsan Rabia411 ne kadar süre sonra öğrendiniz hamile olduğunuzu? Ne belirtiler yaşadınız acaba
Buzii Ezgievrenn ben başka sebeple yaptırmıştım kan testini öyle çıkmıştı adet günü gecikmeyle anladım
Meryem53 Ezgievrenn bas dönmesiyle gittim acile 1.7 cıktı beta hcg hamilelik yok dedi doktor fakat 2,5-3 hafta sonra 6 bin küsürlerdeydi beta hcg 😊