Ebru9360 Kizlar agrim vardi cok sukur kanamam lekelenmem yok doktor agriyi kessin die progestan verdi ama onu icince yine ara ara agri oluyo sebebi ne olabilir herkes yerlesme agrisi fln diyo ama bilmiyorum 8 haftalik hamileyim
Kubraseyit00 Ebru9360 normal olmasa kanamamiz falan olur sanirim bende bilmiyorum ki 6+4 haftayim 1 gun sonra muayeneye gidicem
Baloncuk Canım normal bnimde yeni yeni başladı ağrılarım Progestan kullanıyorum bende korkma yani hiç bende bu gün doktora gittim normal dedi 9 haftalğim bende
Ebru9360 Kubraseyit00 bebek henüz kucuk oldugu icin dedi zarari olur dedi prof.a gidiyorum bilmiyorum oyle dedi