Klm canım bızım dogum Allahtan bırsey olmazsa Eylül gbı , ben cantamı 27 de hazırlamaya basladım 30 gbı hersey hemen hemen tamamdı. Sana erken falan denılebılır canın ne zaman ısterse o zaman hazırla sonradan agırlasıyorsun tada erken dogum rıskın oluyor canta hazırsa kafanda soru ısareti kalmıyor . Ikı hastane cıkısı genellıkle yeterlı denılıyor kıs bebegı olacagı ıcın den herseyı uzun kollu alırsın yanına . Gobek bagı ıcın hırkalar var onlardan ıkı tane koyarsın cok rahatlık oluyormus. O hastane cıkıslarından harıc yedek eldıven patık sapka zıbın alt ve ust takım koyabılırsın. Ben 15 e yakın bez koydum cunkı ıkı gun kalacagım hastanede sende o cıvar koyarsan ısını gorurler . Alt acma bezınden de uc dort yeterlı dıyorlar. Emzık ve bıberon bırcok anne koyma desede koy ne olacagı bellı olmuyor. Ebeler cocugu olmazsa kasıkla besleyın dıyorlar ama benım yengem tansıyondan kaynaklı atak gecırdı 6 saat kendıne gelemedı cocuga mecbur bıberonla mama verdık . Pişik kremi , pamuk da koyarsın bebısın ıcın. Sana gelınce de ıkı takım pıjama , lohusa pedleri su depend denılenler normal orkıdde olabılır ama uzunlarından bana sorarsan ıkısınden de koy. Ic çamaşırı ve e bebektekı kullan at lohusa kılotları ısını baya bı gorur. Ben sılıkon meme ucu da aldım orada gogus pedı ısımı gormezse dıye ama sana kalmıs sade gogus pedı yeterlı dıyende var. Corap ve hırka vazgecılmez olmalı cantanda. Terlik ( lavaboda altı ozellıkle kotu olmayacak olanlardan) sabahlıkta uzerıne yururken gymrye ıyı olur. Bebısın ıcın polar battanıye olmalı üşümesin bebecik. Emzırme sütyeni ben ıkı tane koydum bır koyan da var emzırme atletınde olsun cantanda. Kırlıler ıcın poset , hastanenın sartlarına gore altına carsaf da konulabılır. Maglum heryer temız olmayabılıyor, kısısel temızlıgın ıcınde dıs fırcan macunun taragın yada sabun da bence konulmalı😊 cogu arkadas bırcok seyı gereksız bulabılır ama ben temkinlı bır ınsanım ıcım rahat etsın ıstıyorum o yuzden ıkı canta gıdecegım hastaneye ozel olmasına ragmen . Heryerın sartı aynı olmayabılıyor. Aklıma gelenler hunlar umarım yardımcı olabılırım 🎀