BGLM 13 haftalıkken doktora gittim bebeğinin arkası dönük pozisyonda dedi sonrada bağdaş kurur gibi duruyor dedi cinsiyet sorduğum bacak arasına bakarak belirtim dedi bacak arasında çizgi var kız dedi acaba yanılma ihtimali var mı
Mutire BGLM kuzum cinsiyet için erken bence , ben 16+2 de öğrenmiştim rabbim inşallah hayırlısını versin 💕
Zade BGLM Canım bizim Dr da 13. Haftada kız dedi :) 18 . Haftadayız hala kız diyor bakalım ayrıntılı ultrasonda ak koyun kara koyun belli olacak ☺️ Ama artık Dr lar erkenden söylüyorlar kesin dememek kaydıyla . Umarım sizinki değişmez sonradan :)
kevser29 BGLM canım benim doktorum da 12 haftamda büyük ihtimalle kız deyip aynı yöntemle göstererek söyledi. Şu anda 34 haftalık kız bebeğe hamileyim.