Arkadaşlar merhaba 9+5 günlük hamileyim bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğim de kalp atışları başlamadı ve kürtaj olmak zorunda kaldım şimdi ki gebeliğim de kalp atışlarını duydum ama burda 12.haftada bebegin kalbi durup kürtaj olan arkadaşlarımı gördükçe korkuyorum pıhtılaşma sorunu var mı yok mu bilmiyorum hormon testlerim yapıldı ve temiz çıktı ama pıhtılaşmaya bakıldı mı bilmiyorum böyle bir şey yasayanlar var mı ?