Ssvd için olumlu konuşan doktorlar , bebeğin çıkma esnasında oluşabilecek yırtık için ne diyorlar ? Kaç dr değiştirdim , sordum herşey süper giderse normal doğum olabilirmi diye . Daha onaylayana rastlayamadım. Çıkış enasında ya yırtık olursa , ben risk almam diyorlar . Bir sürü prof , doç , kaç öğretim üyesine gittim artık sayamıyorum . Anlamayamıyorum , yaptıran doktorlar nasıl yaptırıyor ? 1000’de 1 risk az değil diyorlarken diğerleri , yaptıran dr. ların rüptüre karşı bir önlemi varmı ?