Fey ben birkez normal doğumla ölü bebek doğurdum 3 bucuk aylik onuda hic bi ozel kabul etmedi zeynep kamile yönlendirdiler herkez zeynep.kamilin çok rezil bir hastane düğünü söyledi lakin ben o kadar memnun kaldım ki anlatamam şuan da da oranın adını duyunca çok mutlu oldum Allah nasip ederse de ssvd için şansımı denemek istiyorum zeynep kamilden olumlu bir sonuç alamazsam şansımı bir de havva hanım da denerim o da bayramdan sonra ya kaldı ancak tabi randevu bulabirsem o da var