Kubraseyit00 Hanımlar selam 6+4 haftalık hamileyim sag kasigim da batma ve doluluk hissi var bunu yaşayan var mi ? 🤔🤔
Zeynepzz Kese büyüdüğü için baskı yapıyormuş bende de var o batmalar keskin acılara dönüşüyor doktorum korkulacak birşey olmadığını kese büyüdüğü için olduğunu söyledi
Kubraseyit00 Dudus insallah Allah'ın izniyle 🥰🥰 1 gunum var dr a gidicem gün geçmiyor 😂 kalp atisini duycaz inşallah 😍😍😘