Burcubursa Ozlemm47 Sizin çok yeni doktora gittinizmi sıkıntı olmasın. Benim bugün oldu yarın gideceğim
Burcubursa BertevcBen bugün çalışabilir raporu almaya gittim muayenede etti hiç sorun yoktu. İşyerine geldim wcye girdim bide bu durum. Daha öncede olmuştu ama baya süre geçti. Son haftalarda olması korkuttu😓
Ozlemm47 Burcubursa gittim canım dinlen sorun yok dedi kendi doktorum Diyarbakır’da izinde yeni dönmüş ben tedavi sonucu hamile kaldım daha gebelikten 2ay önce histeroskopi oldum sanırım daha rahmim iyileşmemiş