Sevgili anneler kasiklarimda düzensiz olan agrilar vardı sadece geceleri oluyodu dün acile gittim çatıda açıklığımin 2 cm olduğunu öğrendim..kanama olabilir normaldir dedi..eve geldim az bişey geldi sonrasında birsey yoktu..gece düzensiz adet ağrısına benzer karın ve kasikta ağrım oldu.bu sabah tuvalete girdim sumuksu birsey geldi kahverengi bordo gibi peceteyle sildim.sabahtan beri sdexe 3-4 defa adet ağrısı gibi agri girdi çıktı..Karnım ara ara toplanıyor sizce ne zaman dogumum olur ya? Birde gelen nisan midir?yoksa catidanmi