Ben 3. Ayımdan beri yatıyorum. Kanamam olduğunda Progestan kullanmaya başladım. Ara ara kahverengi geliyor ama ne zaman kırmızı olsa direk acilde alıyorum soluğu. Pluaton ya da Progestan iğnesi veriyor doktor. Tuvalet harici kalkamıyorum. Dönem dönem oluyor böyle hatta geçen hafta 2 defa kanamam oldu. 30 haftalık hamileyim bu arada. Gönlünü ferah tut. Artık çevredekilerde de duyuyorum. Gebelikler böyle oluyor maalesef. Önemli olan sağlıklı olmanız. Doktor risk görseydi söylerdi muhakkak. Bu arada ben de 6. Hafta da kalp atışını duyamadım 7. Haftada duymuştum. Sürekli düşünüp üzme kendini.