Tubanasli Merhaba 🤗 Ben montessori yataklar ile büyüyen yataklar arasında kararsız kalıyorum 🙃 Kullananlar var mı, sizce hangisi daha kullanışlı olur? Benim montessori modeller çok hoşuma gidiyor ama 😇 Siz ne düşünüyorsunuz
Selufkaa Tubanasli montessori modeli daha çok odası büyük olanlar icin güzel bence çünkü çok fazla yer kaplıyor odanız büyükse kullanabilirsiniz. Büyüyen beşiklerinde en büyük modelini seçin uzun yıllar kullansın yorumlarda bu öneriyi görüyordum. Memnun kalmayanlar küçük boyutlu büyüyen beşikleri seçenlerdi daha çok
Akademisyenanne Tubanasli biz montessori aldik. Daha icine yatak almadik. Nevresim vs siparis edecegm. Yatak odasi icin de park yatak alacagiz. Montessori odaya cok yakisti😍 foto birakiyorum. Daha bir suru eksigimiz var tabi odada🙈 [https://hizliresim.com/lQbR0b]
Tubanasli Selufkaa Çok teşekkür ederim fikriniz için 🥰 Çocuk odamız ne çok büyük ne de çok küçük 😇 Orta diyebilirim. Montessori modellerde de çift yataklı olanlar varmış hani 2. Çocuk için uygun olabilir diye düşünmüştüm . Büyüyen yataklar da dediğiniz gibi en çok büyüyeni tercih etmede fayda var 😇🤗
Tubanasli Akademisyenanne Ne kadar da tatlı bir yatak 🤗😍 Güle güle kullanın inşallah 😚 Eksik zaten hiç bitmiyor 🤪 Zamanla alırsınız bi de süsleyince yatağı daha güzel durur tabi 😎 İnşallah sağlıcakla alırsınız kucağınıza bebişi🥰😘 Çok teşekkür ederim fikriniz ve görseliniz için 🤩