Gamzeesahin Kızlar merhaba bugün sonuçlarımı göstermeye gittim TSH normalde 2,6 altı olması gerekli benim 4.16 ve ayrıca şuan kızamık enfeksiyonu varmış ama söyledikleri belirtiler hiç yok bende deri dökülmesi falan. Benim gibi yaşayan var mı bu sorunları
Kerem_alyadua Gamzeesahin tsh ilacla düşer o önmli değilde kızamk için bişy demedimi doktr hamileyken gecrmekni riskli diye biliyorm ben