Kızlar şimdi geldim kontrolden. Bebegim geçen hafta normal dogum pozisyonundaydı ama bu hafta suyum fazlaymış o yüzden kafayı yukarı çıkarmış çok hareketli. Ne yapabilirim suyumun normale dönmesi için. bu haftadan sonra döner mi bebegim sezaryendan çok korkuyorum😕