Kubar Kızlar çok kötü karin ve sırt agrım başladı düşük yapiyo r olabilirmiyim adet sancısından şiddetli eşimin gelmesini bekliyorum hastaneye gideceğim çok korkuyorum
Zuzu Kubar canım öncelikle kötü düşünüp stres yapma,belki üşütme enfeksiyon tarzı bi durum vardır.Eşin gelene kadar sol tarafına doğru uzan panik yapma
Kubar Zuzu Asmnkrk tubatayfun Svcnn Sevil34 Sara Ceyduygu Zezell Kızlar iğnenin üzerind e daha önce düşük yapan veya düşük tehlikesi olanlar dışındakiler kullanamaz yazıyor ne yapmalı yım anlamadım düşük tehlikemi mı varki
Svcnn Kubar vakit kaybetmeden doktrnzu arayip bilgi vern veya gdip kontrole grn insallh korktgunz gbi degildr iyi dusunn
Kubar Doktoruma ulaşamadım yoldayım dua edin inşallah bişey olmaz agrım hafifledi su an ama gelip gidiyor karin agrım kaldı sırt agrım geçti biraz
Sevil34 Kubar endişelenme canım 9 ay boyunca şiddetli ağrılar çeken çok kişi var yine için rahat etsin git doktoruna kötü düşünme Rabbim gönlüne göre versin
Ceyduygu Kubar canim bende 13+4 ben hamile kaldigimdan bu yana hergün cekiyorum o agrilari. Gece uykudan bile uyandiriyo agrilarim bende cok korkuyodum ama bebegim gayet saglikli doktorum normal dedi
Kubar Kızlar hepiniz e tek tek teşekkür ederim doktor iğne yazdı agrilarum icin bebeğim çok şükür iyiymiş onun iyi olduğunu duyunca zaten unuttum ağrılarımı hepiniz e çok teşekkür ederim
Kubar Zezell devlet hastanesine gittim canım o yuzden pek rahat degildim biseyler soramadim bilmiyorum detayli ultrasona gir hafta ici poliklinige git dedi
Sara Kubar Canim doktorun her ihtimale karsi vermis seni riske Atmak istememis icin rahat olsun.En iyi doktorun bilir.💋
Zuzu Kubar Canımm yüksek oranla düşük riski sezdiği için ya da önlem amaçlı vermiş sana onu,bence ihmal etme ve kullan.Kendş doktoruna yine danışırsın
Ceyduygu Kubar Canim doktorun tedbir amacli vermistir. Gebeligine hic bir zarari yok icin rahat olsun. Benimde kanamam oldu o yuzden banada vermisti. Baska ilac verdi mi?