Hatzey_ 37+5 nst de bebegmin kaöp atşi 220lerdeydi doktor yatısa aldı kontrol altında kalacaksın boyle giderse sezeryan dedı
CicekGirayBysl Hatzey_ çok yüksek çıkmış gerçekten. Umarım düşer sağ salım kucağına alırsın inşallah bebeğini.
Beyzanurlina Hatzey_ rahat ol kuşum iyi olcaksınız sen iyi ol ki bebişinde stres yapmasın rabbım bebegıne kavustursun seni 🙏🏻😘
Hatzey_ Beyzanurlina şimdi tekrar kontrol oldu normal e düştü bakalım arada yıne olacak 19aylık kızım var yanımda bıde hastane köşelerinde dolanır kuzum babasıyla
Ahsen1625 Hatzey_ Cnm dun bnmde hizli atmisti 170 180 yanlis gormedysem doktor begenmedi tekrar cektrdm ozamn normale dondu ..aradan 5 saat gecmsti