bizde 38+3 olduk ayni dert bende de war 2 qun önce hic etmedi nerdeyse dun kontrolüm wardi doktor herşey çok qsel dedi. su 2.3 qundur aşırı kasık aqrilarim war çok baskı yapıyor sanki cikiiwericekmis qb hissediyorum aşırı alt tarafına baskı yapıyor. doktorum bu qidisle haftaya doqurursun dedi ama bakalım inş olur artik çok zorlanıyorum