sdkzr benim 37+2 0 açılma çocuk Doğum pozisyonundaydı geri midemin oraya döndü şimdi göbeğimin yanında beni de bayramdan sonra ayın 20’sine sezeryanla alacak :( eğer kanala girmezse Doğum pozisyonunu almazsa doktoruma açık açık sordum kaç oranında 14 gün içinde dedim %20 dedi :(