Firdevssaim Merhaba kizlar.hamilelikte su icme miktari cokk cok onemli gebelik oncesi 3 litre icerken suan genel olarak 1.5 yahut 3 litre iciyrm buda düzenli deil tabkde.pki sizler su iceblyrmsnz ne kadar iciyrsnz.
Esrelf Firdevssaim 4 litre ve üzerinde su içmek vücutta elektrolit kaybına sebep oluyor. 3 idealdir. Bende 3 içiyorum👍
zlemAtAcar Firdevssaim ben kendime kurbağa diyorum. Sabah uyandığı gibi bir bardak su içiyorum. İçim yanıyor sanki. Kahvaltı yaparken üç bardak içiyorum. Tabi bunları kural gibi değilde Can'ım istediği için yapıyorum. Yemeklerde aynı şekilde iki üç bardak içiyorum. Gün içinde aralarda içiyorum. Yine neredeyse 2.5 litre içiyorumdur.
meltemleung Ya bnde ilk zamnlar cok iciyordum 35. Haftamdayim hem istahim azaldi hemde eskisi kadar su icesm gelmiyor bilmiyorum ne olcak boyleeee
Firdevssaim Hepimiz bilyrz ki suyun onemi her zaman cokk fazla iken hamilelikte bambaska ve siz son donemlerdesnz kesinlikle daha fazla icmelisinz
Firdevssaim Hamilelikte 3 litre icilmesi gerek.aslinda size zarari nedir bilmiyrm ama daha fazla icmenin yarari olucaktr size
BusRAmazan BN en fazla 2.5 lt içebiliyorum baslarda 1.5-2 lt anca iciyordum son zamanlara doqru biraz daha coqaldi doktorum en az 2-2.5 diodu ama BN icemiyodum çok şükür bi sıkıntı da yasamadim sona qeldim artik
Ahmedinannesi Ben 1.5 litreden fazla içemiyorum,7.ayımdayım hala bulantım oluyor su da bulantımı tetikliyor feci şekilde😫
Estur 3 maalesef içemiyorum bazen 3’e çıkıyor ama rutin 2 -2 buçuk kışın olduğu için kana kana içmiyorum susasmıyorum o yüzden. Yaza doğru artar inşallah