Aleww Betllercyas En iyisi mi bilemem ama ben Molfix aldım göbek bağı oyuntulu olduğu için diğer bezleri göbek bağı düşene kadar katlamak gerekiyormuş.
Aleww Betllercyas En iyisi mi bilemem ama ben Molfix aldım göbek bağı oyuntulu olduğu için diğer bezleri göbek bağı düşene kadar katlamak gerekiyormuş.
Elif1233 Betllercyas molfix yenidoğan 100 lü var civil sitesinde hemde 42 tl cok uygun cok memnun kaldm ben hatta o bitnce sleepy aldm güya bir beden ama molfix yeni dogandan daha küçük
anapanda12 Ben sleepy , bebe land ve canbebe markalarını denedim şuan bebe land ile iyi gidiyoruz sleepy de çok güzel ama bebeğimin poposuna accık büyük geldiği için bekliyorum biraz daha büyüyünce kullanmaya devam edicem
Nergis34 anapanda12 slepy yeni doğan yok galiba eşimi gönderdim az önce bulamamis 3, 4 numaradan başlıyor dedi
Seymanur0707 Nergis34 benim kızım var 3 yaşında primayla başladık sonradan diğer bezleride denedim arada denemediğim kalmadı en iyisi prima incecik hiç rahatsızda etmiyor poposunda kocaman duruyo öbür bezler çocuk bacaklarını birleştiremiyor pahalı ama durumu olan kesinlikle prima kullansın ben daha iyisini görmedim adamlar yapıyor🤷🏼♀️🙈
Muhendisanne Nergis34 1 numarası var, biz aldık. Hatta e bebekte 2. Ürün %30 indirimli idi uzun bir süre. Ordan sleepy almıştım 😊 inşallah kullanınca da memnun kalırız. Cevremde burda bir çok kişi sleepy diyor.
anapanda12 Nergis34 ben civilden merhaba bebek seti almıştım onun içinde 1 numara ve 2 numara 40lı bez 3 ıslak mendil 10 alt açmalık set vardı. Sonradan bizde marketlerde aradık hep 3 numara 4 5 6 falan var 1 ve 2 yok malesef
Pelin86 İlk bebißime prima kullandim . Sonra verdigim paraya üzüldüm. Ćok pahalanmişti. Sürekli de pişik olayi vardi marka bez kaliteli bez degistirmedimde Simdi bimin bezi kullaniyorum . Memnunum bir sorun yok şimdilik Tercih meselesi bide Bezi gerçekten bebeşin poposu belirliyor 😂😂😂😂
AYsegulusal Betllercyas slepy merhaba. Bebek seti var onu aldım memnun kalır isem slepy devam edecem bakalm
anapanda12 Hhaazrgn şok tan alıyor eşim 68 tane var içinde 24 lira birde bu bez dışında bebeğimin poposunu en az günde iki üç defa kantaron otunun yağı ile yağlıyorum şükür hiç pişik de olmadı.
Guneskiz05 Prima premium care yenidogan aldim. Bi pakette prima 2 numara alicam şoktan bugün. Ilerde memnun kalmassam degistirmeyi düşünüyorum
Nevo Betllercyas molfix pure soft mükemmel prima premium care şu an molfix külot bez kullanıyorum 7 aylık olduk