Nejlagbkn Hanimlar dün akşam saat 10 buçuk gibi nisanım geldi bildiğimiz kırmızı kan bir gün geçti nerdeyse hala sancim felan yok sizce doktora gitmelimiyim bu arada 37 hafta iki günlük hamileyim .😐
hunilimom Nejlagbkn yok canım gitme sancin olsun suyun gelse bile sancini bekke zaten hastane sancin olmazsa eve gönderiyor sancılarını takip et
seher_unl Nejlagbkn devam eden bi kanama ve su gelme durumu yoksa sancınızı beklemeniz iyi olur hayırlı doğumlarınız olsun 🌸
deletedmom832 Nejlagbkn doktorum suyun ve nişanın gelirse mutlaka hastaneye gel demişti bence tehlikeye atma derim bakarlar için rahatlar en azından 🤷🏻♀️
Ebrom Nejlagbkn canım doktora gitmekle bir şey kaybetmezsin. Gitmek en güzeli zaten sıkıntı yoksa tekrar döner evinde beklersin. Benim doktorum kanama, lekelenme falan olursa ya da su sızıntısı olursa mutlaka gel dedi. 🤔
Bsrkrgz hunilimom su geldiği andan sonra 24 saat içinde doğumun gerçekleşmesi gerekir enfeksiyon kapma riskine karşı lütfen bilmeden insanları yanlış yönlendirmeyin
Kumsalinannesii Gebelikseruvenim35 bi arkadaş suyun gelse bile gitme sancını bekle demiş Allahım 😏 sancın başlaya bilir canim ama suyun gelirse muhakkak gitmen lazım sancın olması icin hareketli ol suya otur otur kalk sancıların sıklaşırsa hastaneye 😉
szmdc Benimde az önce geldi nişanım pazartesi günü kontrolde 2 cm açıklık vardı doktorum yarın tekrar gel dedi ama sancım yok
hilaliminannesi szmdc nisandan sonra ne zamana olur cnm dogumun sanırım benimde nişanım geldi 2 cm açıklığım var fakat pek sancim yok😕
szmdc hilaliminannesi bilmiyorum ki bekliyorum ama sancım yok kasılmalarım var sadece yarın gidicem doktora bakalım ne diyecek sizde gidin bence belki açıklıkta artma olmuştur
SusamNur Doktorunuzu arayın özel doktor değilse bı gidip görünün zor bişe değil kimsenin lafına bakmayın
Kumsalinannesii Benim Nisan’ım geldiği gün doğurdum herkezde bir olmuyor maalesef takiplerini sıkılaştırmanız dr unuza sormanız en mantıklısı olacaktır kızlar
szmdc hilaliminannesi bilmiyorum ki 2 cm de hiç sancım olmadı benim ama ilerleyen zamanlarda olcaksa bilmiyorum 🤷🏻♀️ ilk hamileliğim bende yaşayarak görüyorum