flz355 Kızlar bugün tam 12.haftam. İkili testımı yaptırdım bugün ultrasonda ense kalınlıgına baktı ve incecik çok iyi dedi doktorum. Ama mm olarak bir sey demedi.Burun kemıgı hakkında da bı sey demedı. Yanı kötu bsey gormedgı ıcın mı detaylıca anlatmadı bılmıyorum. Her sey yolunda dedı cunku. Benmde o heyecanla aklıma gelmedı. Kan testımde ıkı gun sonra cıkıcak. Sormam gerekıyor muydu acaba bunları?🙄
Cansubasak flz355 ikili test sonuc kağıdına ense kalınlığı yazılması gerekiyor nazal kemik filan sana evrak filan vermedi mi git kan ver diye
YeterK flz355 kırmak için söylemiyorum ama mm söyleseydi aa tamam iyiymiş mi diyecektiniz :) herşey normal demiş zaten maşallah. Evhamlanmayın, küçücük şeyleri düşünmeyin bu kadar. Daha haftanız çok erken, zor geçer yoksa hamilelik 🌸
Zade flz355 Size ultrason görüntüleri ve değerlerini çıktı olarak vermelilerdi aslında . Bizim her Muayne sonrası çıktı veriyor dr değerleri
flz355 Cansubasak Evet verdı kağıt ona bakmadım yani hemşireye verdım onu da kan tahlili için onu. Ikı gun sonra cıkıcak sonucum çıktığında acaba orada yazar mı? 🙄 Hem kan hem ultrason değerlerim yani
flz355 YeterK Çok haklısınız ama bir ay sonra başka bir şehire gidip orda yaşıcam eşimin işi gereği. Gittiğim yerde doktorumun bundan bilgisi olmalı mı diye merak ettim. Yani ya da sadece ense kalnlığı iyiydi demem yeterli olucak mı diye düşündm.
YeterK flz355 2 gün sonra çıkacak sonuçları doktorunuz değerlendirir, risk oranına bakar, size de ona göre yine iyi veya şu risk var der. Gideceğiniz doktora da sonucu göstermeniz yeterli olacaktır. Sonucu gördüğü zaman size birşey sormaz zaten.
YeterK flz355 2 gün sonra çıkacak sonuçları doktorunuz değerlendirir, risk oranına bakar, size de ona göre yine iyi veya şu risk var der. Gideceğiniz doktora da sonucu göstermeniz yeterli olacaktır. Sonucu gördüğü zaman size birşey sormaz zaten.
flz355 Zade Aradım da doktorumun sekreteri doktorumun bılgısayarına not aldıgını bı daha gttıgımde kan sonucumla beraber hepsini alabılcegımı soyledi. ☺️Ultrason goruntusunu aldım evet normalde boy hafta vs yazıyo ama bu hafta aldığımda pek bi değer yazmıyordu. Önemli olan iyi demesi doktorun ama doktor değiştireceğim için aklıma takıldı bu . Teşekkur ederım cevabınız için🤗 Sağlıkla alın bebişinizi kucagınıza inşallaah 🙏🏻
Zade flz355 Rica ederim canım .. Umarım hepimiz sağlıkla hiç bir sıkıntı yapamadan alırız bebişlerimizi kucağımıza ☺️🧿🤲🏻🤲🏻🤲🏻