Hanımlar benım dun batma seklınde kasık agrım oldu oturdugun an kasıklarım patlıcakmıs gıbı agrım oldu ama cok surmedı sabah oldu oglene kadar gectı doktorumu aradım rahmın buyuyo bunlar ıyı gunlerın korkma dedı lekelenmem falan da olmadı sukur ama cok korkuyorum ya bısey olduysa bebegıme dıye bu arada 10+3 haftalıgım