Ceku belki çok yorulmşsnzdr ondn hareket etmydr kasıklarnızda hissetmenz blki norml dogum pozisyonu almştr ondn Bnde 39 haftalık olcm bnmki pozisyon aldığı için genellikle kasıkta hissediyorum bnm bebişte 31 haftalık iken almş pozisyon doktora sordm pozisyon aldığı için hissedysn orda dedi bna göre korkulacak bişi yk ama için rht dglse doktorunla görüş