Esraabrklu Normal doğum yapıcaz Allahın izniyle.Kahvaltı yapıp mı gitmeliyim yoksa aç karınla mı? Acemiyim kızlar napiyim ☺ varmı bilgisi olan
Zehra Esraabrklu Bnde tam blmyrm ama bildgm kadarıyla ac dglde hafif seyler yiyin dylr mideyi doldurmdn çok
Halimearslan55 Esraabrklu gece 12den sonra birşey yemiyorsun normal yada Sezaryan doktorun sana söylüyor zaten aç karnına oluyorsun ..
Kelebek29 Şöyle karnınu çok doyurma bol su iç sonra çok susuyosun. Acil bir durumda anestezi alöam gerekirse tok karna olmuyor çünkü. Yani şimdi herşey o kadar lüks ki ben ankara üni. Doğum yapmıştım devlette suyu pamukla verdiler ama yeni normal doğum yapanlar daha bilgili bu konuda ama enerji için aslında yesen daha iyi olur diye düşünüyorum
HandeKefelikk Miden boş olsa bence daha iyi sonra doğumda kusmalar vs olabiliyor. Zaten doğumdan önce lama yapıyorlar diye biliyorum
crescent_ Doğum hikayelerini okurken genelde suyum geldi, kahvaltımı yaptım, yemeğimi yedim vs okumuştum. Gayet de güzel doğurdular 🙂 az da olsa atıştır bişeyler derim. Ben öyle yapıcam nolursa olsun. Açlık başağrısı yapıyor bende.
Halimearslan55 crescent_ açlık herkeste baş ağrısı yapıyor hele migrenin varsa bende olduğu gibi 😊 yetsen lavman falan yapıyorlar boşuna eziyet çekiyorsun 😊 karnın tok olunca normal doğumda ıkınıyorsun .. kötü şeyler olabiliyor
Halimearslan55 Esraabrklu doktoruna danış canım her doktor farklı söylüyor ben açtım sonra dayanamadım birşeyler yedim lavman yaptılar midemi boşaltmak için tokta olur ama lavma yaparlar
Birnehirbirdeniz Esraabrklu ben sabah 6da gitmiştim hastaneye akşam 8den sonra doktor birsey yiyip yemedigimi sordu allahtan yememistm sezer yan olma ihtimalim vardı kızım doğum kanaLina yerlesmemisti suyumu patlattı lar kanala yerlesince sezer yan olmadım normal.oldu ama lavman yaptılar zaten bagirsaklarm tamamen boşaldı..
muhallebik Birnehirbirdeniz peki sıvı alımıyla alakalı soruyorlar mı? Su ya da süt içimi yapılabiliyor mudur ki acaba..
Birnehirbirdeniz muhallebik sivi ile ilgili birsey sormadı bilmiyorum ama doğum. Sırasında çok susuyor insan su vermiyorlar pamukla dudagimi islatmislardi
Ikinciyibekliyorum Benim ilk dogumum sezeryandi gunu belliydi. 1 gun oncesinden doktorum dedi aksam 6 dan sonra birsey yeme su icebilirsin ama dedi. Sabah 8 gibi doguma alindim lağma yapmak zorunda kalmadilar. Dogumdan sonra öglen yemegi geldi hastanenin ondanda sadece yogurt ve corbayi icmeme izin vermisti doktorum. Yavas yavas alistiralim bagirsaklarini dedi .