neviinn 10.haftam bitti İki gündür ara ara gaz sancısı gibi ağrılarım oluyor Aynı durumu yaşayan varmı😳😳
firdevstakipte neviinn ben 7. Haftadayım hamile olduğumu öğrendiğimden beri gazım bitmiyor asla ve sürekli sancı giriyor :(
Duygu19031903 neviinn bende şurda bekliyim aynı problem var bendede kabızlık falan yasamıyorum. 17 haftalığım 1 haftadır böyleyim
Turkolog neviinn ama ben bu ağrılardan sebep iki kere doktora gittim iki ayrı doktora. İkisi de normal deyince rahatladım. Doktora görünmende fayda var.
neviinn Duygu19031903 bende kabız değilim 2 gündür ara ara böyle gaz sancısı gibi ağrılar olunca endişelendim Allahtan sürekli değil ara ara oluyor yoksa çoktan acile gitmiştim
Zehralismail neviinn 13. Haftaya kadar devam etti. 20. Haftamda magnezyum kullanmaya başladım tekrar aynı sancılar başladı. İnanılmaz gaz yapıyor. :(((