Merhaba anneler.ben 22 haftalık hamileyim ilk üç ay hiçbirsey yemedim desem yeridir o yüzden 4 kilo zayıfladım şu ana kadar da artı olarak kilo almadım doktorumuz bebeğin sağlıklı olduğunu haftasına göre önde olduğunu Bİle söyledi yalnız ben vicdanen kötüyüm tatmin olamadım çalışan bayanım düzensiz yemem var sadece süt içiyorum .hayatımda yumurta balık et kuruyemiş yok yiyemiyorum ve de canım hiç istemiyor.hamile kalmadan önceki gibi herşey hemen hemen.bebeğime birsey olacak diye çok korkuyorum yardımcı olur musunuz 😔