Kızlar selam 35+3 günlük hamıleyım bır kaç gündür kasık tarafımda cok hafıf adet sancısı gbı gelıp gıdıyo baskı oldukça rahım ağzında da sancı gbı hıssedıyorum ara da kasılma oluyo ama cok fazla sürmüyor bugün doktora gittim rahım agzı uzunluğu normal bı sıkıntı Yok dedı nst ıstedi orda sancı çıktı hıssetmıyomusn dedı hayır sadece alttakı baskıyı hıssedıyorum dedım doktor da eğer artarsa gelırsın tekrar dedı alttan da bakması gerekmezmıydı açıklık varmı yok mu dıye dönerken sağlık ocağındaki ebeye de gostereyım dedım ebe süreklı sancı çıkmış nst de boyle sancılı devam ederse rahım agzı ıncelmesıne sebep olur alttan da bakması gerekıyodu dedı başına boyle bırsey gelen varmı