Kizlar ben biraz önce hastaneden geldim randevum vardı bugün tam 7 haftalık oldu bebeğim daha önce kalp atışı falan duymamıştık kontrole gitmemiştim bugün gittim doktor usg ile baktı kese vardı bebekte kalp atisida vardı ama doktora duyabilirmiyim kalp atışını dedim dinletmedi küçük diye ilk defa böyle bişeyle karsilasiyorum herşey normaldir dimi