Kardelen123 Rabbim nasip ederse 21 agustosta dogumum olacak yarin anesteziye gelip kan wermemi soyledi ama sira faln cikmiyo sormadim da sira alipta mi geleyim diye sizler nasil yaptiniz
Brnaebu Kardelen123 aaa benimde 20 ağustos tabi acil birsey olmazsa önce gelmezse ama bana kan ver falan demediler acaba o gün mü yapacaklar ki