Gamzee21 Kızlar hamilelikte maden suyu içmek faydalı diyorlar, siz içiyormusunuz ? Yada faydasını gören oldumu ? ben günde bir küçük şişe içmeye çalışıyorum
handhnde Gamzee21 Ben her gün mutlaka 1 tane içtim. Doğuma kadar magnezyum desteği almama gerek kalmadan, krampsız atlattık.
Yegino Gamzee21 ben alışkanlık haline getirdim her gün bi şişe tüketiyorum ilgisi var mı bilmiyorum ama şükür ağrım sızım hiç olmuyor bacaklarımda falan 32. haftadayım. Sıcaklarda iyi geliyor hem 🙂
Haticetarhan Magnezyum ve diğer minareller olduğu için öneriyorlar günde 2 şişe içebiliriz ama sade olacak meyveliler olmayacak
OguzKaganm Maden suyu benimde kramplarıma çok iyi geldi fakat elimde ayağımda yüzümde şişlik yaptı :/ araştırdım bazı hamilelerde olabiliyormuş suyu ve tuzu tuttuğu için.. Deneyin sizde :)
OguzKaganm Eygy vücutta ödeme sebebiyet verebiliyormuş canım. Ben denedim yani içmeyi bırakınca şişliklerim indi. Bana yaramadı yani :)
Kupra Maden suyu benim hamilelik oncesinden de hayat arkadasim di onsuz yapamiyordum simdi de mutlaka gunde 2 sise bitiriyorum , midem cok yaniyor o na da iyi geliyorr
Se19 Maden suyunu hayatta icemezdim. Midemi daha kotu yapiyordu. Ama simdi hamileyken gunde 1tane mutlaka iciyorum. Hem cok seviyorum hem de cook faydaliymis. Hatta bi arkadasim cocugu temizledigine inaniyor :))))))
Sidelya Ben zaten çook severdim hamileliğim boyunca da günde 2 tane tükettim. Etkisi oldu mu bilmiyorum ama bebeklerim arasında kilo farkk olmadı ve kiloları iyiydi hep 😌