Merhaba ben de bu konuda arayıştayım.Şampuanı henüz almadım ama deterjan aldım,onda da şöyle bi durum yaşadım.Normalde çok fazla içerik araştırması yaparım kendi çamaşırlarımıza da yıllardır yumuşatıcı kullanmam ve parfümlü deterjan tercih etmem.Ki bu sayede eşim de ben de bütün alerjik rahatsızlıklarımızdan kurtulduk çok şükür.Bebeğimiz için de ebebekten baby&me’nin sıvı deterjanını ve granül sabununu almıştım.Nasıl olsa bebek markası diye güvenip içerik bakmadan aldım.Ve eve geldiğimde sıvıyla müslinlerini yıkadım.Böyle şiddetli bi parfüm kokusu olamaz şok oldum.İçeriğini okuduğumda da zaten bin pişman oldum.Benim genzimi yakan bu parfüm bebeğe neler yapar.Asla bebeğime kullanmayı düşünmüyorum.Siveno ve dalinin tamamen temiz içerikli yeni bi ürünü var.bu ikisini kullanmayı düşünüyorum.