Toplu cevap vermek gerekirse bu ekip ankaradan veya istanbuldan geliyor evet genelde ücretli ve isteyen olursa kendi çocugu için saklayabiliyor fakat bu bağış ve şuan bunun öneminin bilinmesi için daha cok yaygınlaşması adına gelip alıyorlarmış her yere sadece sizden belli bi kaç kan tahlili istıyorlar sonuçlarını onlaraa gonderiyorsunuz , jinekologunuzla gorusuyorlarmış doğum anında ki gorustugum kişi oldu erken doğum oldu bizi hastaneye giderken arıyosunuz biz geliyoruz dedi ve inanın o kadar önemsiyolarki bunun yaygınlaşması adına gece gündüz çalışıyorlar .... birde lösevde de bu varmış ama onu hiç araştırmadım net bilgim yok sadece duydum onada bakın hanımlar yoksa çöp oluyormuş onlar boşa gitmesin can olsun yavrulara ....