merve21_ Ysmnnnne bende bursada oturuyorum ama hiç doruk hastanesine gitmedim hayat hastanesine gitim Nazmiye Şentürk doktor var çok iyi tavsiye ederim
Rabiaibrahim0803 merve21_ bende nazmiye hanima gidiyorum cok memnunum bayramda izne cikicak benim de oglum dogdu dogucak doguma onun girmesini istiyorum dua edin lutfen
Kubraeylul Ysmnnnne çekirge doruga gidiyorum canım Hatice taşlı ya normal 2500 sezeryan 3000 oda süslemesi kuaför falan dahil hizmetide gayet güzel Bi akrabam Yıldırım'da sezeryan oldu 2700 civarı falandı