Haticetarhan Benim yarın detaylı ultrasonum var elbise giyip gitmek istiyorum ama elbiseyi karnıma kadar sıyırmam lazım elbiseyle giden arkadaşlar nasıl bi çözüm buluyorlar acaba
seher_unl Haticetarhan genelde elbise giyerim ultrason odasında önce hemşire benimle giriyor ve elbisemi yukarı sıyırıp alt kısmıma tek kullanımlık hastane örtüsü örtüyor
MrsG Haticetarhan elbise rahat oluyor bende ilk gittiğimde çekinmiştim baktım örtüsü var örtüsüyle kapatıyor sorun olmuyor mutlaka vardır bence gidebilirsin elbiseyle.
Haticetarhan Bende çekindim giysem mi giymesem mi diye doktorum da erkek olduğu için sizlere bi soruyum dedim
Haticetarhan MrsG tamam teşekkür ederim bide bişey daha sorcam ayrı post açmayım kaç haftalıksınız şuan
Belgincr Ben elbiseyle de gidiyorum.hemsire kontrol odasına girip hazırlıyor . Hazır olunca doktor geliyor .:) sıcaklarda en güzeli elbise
Haticetarhan Bide 21 haftalığım karnımda tüylenme oldu alsam mı almasam mı kararsız kaldım kendim beysz tenliyim tüylerim koyu olduğu için bilemedim
Esesen Haticetarhan bende beyaz tenliyim alıyorum valla göbeğimi😥 eşime öyle gözükmek hoşuma gitmiyor
Feminel16 Haticetarhan canım aynı durum bende de var doktoruma sordum çok kötü görünüyor diye aldırma doğumdan sonra dökülücek dedi. Aldırsam bu sefer daha koyu çıkıp sürekli kalırsa diye aldırmıyorum
Esesen Haticetarhan şey yapsan önü düğmeli elbise giysen o bölgeyi açsan olmaz mı ki. Bn de hep el ise düşünüyorum ama işte yukarı sıyırma düşüncesi biraz utandırıyor beni
Mervednr Haticetarhan bende hep bunu düşündüm ama hiç cesaret edip giyemedim kontrole giderken. Şort ya da tayt tercih ettim. Altına kısa şort giyip gidilebilir
NaileK Hep tayt yada etek giyiyorum.bende elbise giymek istiyorm ama örtü örtmüyolar ve direk doktor benimle muayene odasına giriyor 😪
Suhedaa Haticetarhan ben pantolon tunik giyiyorum tunigimide karnimdan acilan sekil dugmeli seçiyorum daha rahat oluyo bence