Selam kızlar ❣️ evimin çevresi yürüyüş için hiç müsait değil. Maalesef bende çok kilolu hamile kaldım ve alarak devam etmekten korkuyorum, hamilr kaldığım ay fıtığımın patladığını öğrendim kilo almak benim için ciddi mana da problem olacaktır. Haliyle hiç müsait yerim de olmayınca aklıma böyle bir durum geldi. akşamları eşim evdeyken hafif tempolu yarım saat kırk dakika yürüyeyim diyorum. Bu konu da düşüncelerimiz meler kullanan var mı aranızda? ve en önemlisi henüz bir yürüme bandım yok, hangi marka hangi model yada en azından hangi özellikli olanları tercih etmeliyim? bu arada spora gitme durumum yok 11 aylık bebeğim var bakacak kimse yok