Gizem835 ben 4 ay önce Doğum yaptım hamile İKen kanımda azıcık crp yükselti önemli değil dendi ama hamileliğimde şeker + Karaciğer enzimlerim yüksekti bu nedenle erken Doğum yaptım 36 haftalıkken başta nefes sıkıntısı var dendi kontrolde tutulacak sonra kanında crp yüksek cıkınca küveze aldılar 1 hafta antibiyotik tedavisi gördü doktor ilk 48 saat bebekte anne kanı dolaşırmış yüksek bu nedenden olabilir dedi yoğun bakım doktoru ki 2 gün sonra düştü ama antibiyotik tedavisini bitirdiler yani bu bn neden yüksek olduğunu anlamadım ya bnm karaciğer enzimlerimden dolayı yüksek yada gerçekten crp yüksek olduğu içim böle sorun yaşadım ☹️