Bebisaskina canı yanmayan belki çokta kolaydı diyenlerde olabilir ama benimki kötüydü .dün oldum ağrısı var daha ve akıntım var onun dışında altta sancım bile var muayeneden önce sapasağlamdım adam muayene ederken adamın elini geri itiyordum resmen.yinede kişiden kişiye değişiyo korkutma kendini .