Canım ben ilk sezeryanımı genel anastasiyle oldum doğumdan 4 saat sonra uyandım. Tabi o zaman. Spinal sezeryan yoktu. 15 yıl önce bu dediğim. Şimdi doktorum spinal sezeryanı söyledi hem çocuk için hem benim için iyi olur çocuk narkoz almaz dedi. Artı doğduğunda göreceğim ve hemen emzireceğim 😊 Epudural sezeryan fazla tercik edilmiyor. Nolmal doğum esnasında epudural yapılıyor ağrı azalsın diye. Bence spinal sezeryyan ol. Epuduralde beline iğne takılıyor ve sürekli ağrı kesici veriliyor. Spinalde sadece belden iğne yapılıyor 4 saat uyuşuk kalıyorsun ağrı hissetmiyorsun