Birgullllllll Linss 38+4 valla valla yalancı sancıdan başka birşey yok bekliyorum ama Hayırlısı Rabbim Bilir Dün Çatı Muanem vardı hiç açılma yok dedi
Kubrazeynep Linss bende 38 haftalığım sabırsızlıkla sancılarımı bekliyorum gelsin artık kızım kavuşmak istiyorumm sanki hiç doğurmayacakmışım gibi hissediyorum 😩😩
Pnrhmz Linss Linss bayramda dogumu kendi doktorunuz mu yaptiracak?bende 39+4 üm yarin yatış verdi hemde normal dogum icin biz başlatacağız dogumu dedi doktorum bende sancı falanda yok suan bayramda tatile falan gidiyo diyemi yapiyor acaba icime kurt düştü 🙄
gamze2208 sanci yok hicbirsey yok haftada 2 kere doktor cagiriyor dun gittim sanci hicbirsey yok cuma tekrar gel dedi bayramda gecer diye dusunuyorum
Matmazell 39+3 bizimki de bayram şekeri olucak gibi cuma günü kontrole gidicem bakalım fındık kızım gelmeye niyetlenicek mi cumaya kadar 🤗 yalancı sancılarm var ama zorlamıyo
Linss Kubrazeynep ah o 38 bana Hiç geçmedi o haftaya odaklamıştım kendimi doğurcam diye bide sözde erken dogum riskim vardi 😅
dilekce1907 Tam 38.haftadayım sancı yok açılma yok ama bebeğin sert kasılmaları var bayramda doktorum yurtdışına gidecek ve bu durum beni daha da çok geriyor sabahları bişey yok akşamları basıyor bir korku Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah