gozdeteacher Ben de bu arabayı düşünüyorum, fiyat olarak da özellik olarak da makul geldi. Aramızda kullanan, memnun kalan, kalmayan var mı acaba?
Yprkk Katlanabilir olması aparatları takıp çıkarma çok rahat geldi . Bebişle kullanınca da bu kadar kolay olur mu bilmiyorum ☺️