Mhb vaktım gectıgı ıcın benı herkez,sezeryana almak,ıstedı,ınat,ettım normal olsun dedım 1 gunde 3 hastane gezdım yerlerı uzak uzak ve malesef 3 de bahane uydurdu almadı 4 hastane ıse esenler k dogum bana hemen yatıs verdı ve dedıkı senın dogum sancın var dedımkı hayır ben bısey hıssemıyorum o aksam alttan ılac attılar ertesı gun 2cm acılmam oldu sonra basladılar sunıyı vermeye 2 gun boyunca sunı yedım sancı çekmek degıldı problem ama nst makınasına baglı olup yattıgım yerden sancı cekmek cok zordu saga sol yatamıyosun duz nefes alamıyosun sancın var yerınde duramıyosun falan fıln neyse sancı cekenlere tavsıyem odanızda banyo varsa sıcak suyu acın vee o rahatlamayı yasayın bn her nts sökuldugunde banyoya kostum ve mukemmeldı.
ve songun 8 cm acılmam oldugunu artık gerısının bende oldugunu soyleyıp sabah 6 da suyumu patlattılar ve her sancı vurdugunda ıkın cocugu asdagı ındır ınence catala cıkıcaksan gectenolabılır erkende bunu sen yapıcaksın dedıler ordan gazı alan ben baslarsın ıkınmaya sancı vursada vurmasada ıkındım gucumu sonuna kadar harcadım ve saat 10 30 da catala alındım dogum basladı tabı burdada ıkınmalara devam ettım ama ılk gebelık oldugu ıcın kesık yedım catala cıktıgınız an alttan ıgne yapılıo ama hıc hıssetmıyosunuz 4 5 yerden ıgneyı sokuyo uyusturuyo okadar neyse basladım ıkınmaya cocuk ha geldı ha gelıcek derken cızıgı attı onuda makasla atıyolar ama uyusuk oldugu ıcın hıs hıc yok ve 10 55 te cocugumun dogumu gercekleştı
pekınya bundan sonrası ne...
Cocugu kucagına atıyolar özlem gıderıyosun sonra senden alıp onu kontrol edıyolar topuk ızı fln alınıo topugundan kan alınıo flnnfılan sen ıse cataldasın cunku plesentanın assagı ınmesı lazım benımkı ınmedı oyuzden ebe elını sok cıkar fln oyle aldı orda canım cok yandı ama sıkıntı degıldı benım ıcın ama bnncok kan kaybettım aslında masada ıyıydım dıkıs atılmaya baslandı dıkısı hıssettıgımıı soyledım ebe tekrar ufak bır ıgne yaptıve dıkıse devam ettı 5 dıkısım var ıgne degıl ama ıpı cekerken hıssedıyosunuz
Benım ıslemler bıttı ve bır sure sonra yataga gecmek ıcın kalkarken basım donuyo dedıgımı hatırlıyorum bayılmısım :) ayılıp sonra bırdaha bayılmısım ama sonunda tamamennayıldım ve mucızemı kucakladım herseye deger herseye hıc korkmayın acıdan kımse ölmez he bu arada lavma ıstıyosan yapılıomus bn ıstemedım sıkıntıda yasamadım okonuda soru varsa alabılırım
Hastaneyengelınce
Hastane mukemmel calısanlar doktorlar hepsı bayan hepsı anlayıslı ve kıbar sen onları kırmazsan onlarda senı kırmıyo sancı ve dogum aynı odadada oluyo odada 1 yatagın vede catal var kocamanda banyo yanına 1 kısı refakatcı alına bılınıo oda bayan olcak sekılde erkekler asla oraya gıremıyo. Sancını cekıp cekıp catala cıkıp doguruyosun okadar ama hastanede surıyelı cok hatta cogu surıyelı tabı odalar tek kısı oldugundan senı cokta etkılemıo oda ayrı.
Soru varsa yazabılırsınız kolay dogumlar 🤗