Bayan_narsis 40+2 olduk bugün dün nstde sancım çıktı doktorum bu sancıyla normalde doğuma alıyoruz dedi ama ben hissetmiyorum 🤷🏼♀️vajinal muayene etti çocuğu uyarmak için hala tık yok yarın tekrar kontrole gidicem Allah yardımcımız olsun hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah 🌸