Bush canim ben konyada oturmuyorum karamandayim ama burda doktorlar bilgisiz ve ilgisiz oldugu icin konyaya geliyorum her ay 😊 bu arada seninle yakin olmamiza niyeyse cok sevindim cok cana yakinsin cunku 💕 ozel selcuklu hastanesi hikmet beye gidiyorum cok ilgili bi doktor teyzem 3 cocugunuda onda dogum yapti onun baskisi ustune gttm doktora seker hastasiyim ben burdaki doktor bana normal dogum yapablrsn sancini bekleriz dedi ama hikmet bey egerki sancinin gelmesini beklersek bebegin 38 sonunda olur hatta sanci basladigi anda seker cocugu bogar direk sezaryan olmalisin dedi. Dusun iyiki gtmisim dedim gtmseydm normal dogum beklicektm 😕 dusunursen biraz ucreti tutuyo tahlillerle ama ben mecbur gidiyorum.