GuelGltkn bugün 31+4 olduk. En son 30 +4 te kontroldeydik.kilosu 1950 idi.baş aşağı dönmüştü. Normalde yan duruyordu.dönerken hiç farketmedim.ufak tefek şeyleri saymazsak sorunsuz geçiyor gebelik.ufak tefek şeyler dediğim arada karın sertleşmeleri, ilaç içmediğim zamanlarda bacaklarımda oluşan kramplar.rahat yatamama, nefes darlığı zaten herkeste var. Onları saymıyorum